THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Thursday, January 20, 2011

Aku Wanita Biasa


...Assalamualaikum...
akhir dapat gak aku wat entri sendri dgn idea sendiri,
bkn pe aku nie bkn la jenis yg pandai berkata-kata pon,
masih belajar lagi, x mcm kwn-kwn aku yg da expert :
cm nia n mawa,
dorg bab-bab ni da terer da,
zazzzzz jer...hahahahaha

lawak btol pic kat atas nie...
pe yg aku nak share kat sini sbnrnye hanyalah sekelumit perasaan jer...
cm ne nak ckp ea???
aku manusia biasa yg punya hati n perasaan...
x pndai meluahkan pe yg terbuku dlm hati nie...

20 Januari 2011 :

ari nie aku telah dikecewakan dengan insan yg bergelar lelaki...
pedih jgn ckp la...
saket di hati nie sampai da x terase...
da x tertanggung lg...
Hanya pd Allah aku memohon segala nye...
segala nye berlaku tanpa diduga...
semakin ari hubungan ni semakin x boleh diselamatkan lagi...
walaupun aku selalu dikecewaka tp...
aku seolah-olah tidak ade perasaan mara atau benci pada dia...
semakin hari
semakin sayang...
macam mane sume tue terjadi aku pon x tau la...
pening aku fikirkan...
salah ke aku nak perbaiki semula hubungan kiteorg nie?
patut ke aku dilayan sekejam nie?
ape yang harus aku buat?
bersabar dan bersabar??
sampai bile?
ape yang aku bole wat skrg hanya berdoa spy diberikan pe yg terbaik untuk ka mi ber-2...
Amin Ya Rabbal Alamin...
-aku hanya wanita biasa -

0 comments: