THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Wednesday, December 22, 2010

3P = Petang Pertama Pinky

Hello ! Assalamualaikum

Lama sangat aku tak update blog ini .
disebabkan kesibukan yang teramat di kolej .
classes , exams , final
merupakan punca dan penyebab utama aku tak dapat
mengupdate blog aku ni .

Alhamdulillah , hari ini aku di semester terakhir ;
semester 6
keputusan ?
hm . okayla . tetap bersyukur .
fokus pada final


4.45 p.m ; bak kata nia (one of my bestgirls)
mari kita 'gilerricious' !
auww , memang kegemaran kami
tangkap gambar !

ini kami berempat

oupps ! bukan , ini masa zaman dunia dijajah .
kamila yang selamatkan penduduk bumi .
alhamdulillah , kami tak cedera
:)

yang ini ..

eh , bukan ..
ini 4 ekor kucing
comel ?
bukan kami yer
bukan :P

ini..


ouppss ! bukan , ini sebelum pakai tudung
zaman freehair dulu
mawa ; shura (aku) ; hajar ; nia

sekarang
proudly introduce
inilah barisan my bestgirls
yang tak berapa nak lurus niy

+++++++++++++++++++++++++++++
i love my bestgirls very much !
+++++++++++++++++++++++++++++


aku

shura
================
nur ashura borhan
================
yang sentiasa bersyukur
atas segalanya
rahmat
berkat
yang dikecapi dari Allah swt :)

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

my first bestgirls

nia
noor albaniah mahat

ayat nia :
'kurus tak nia taklong ?'

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

my second bestgirls

mawa
siti mawahidah zainol

ayat mawa :
'suare mawa macam mawi tak taklong ?'

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

my third bestgirls

ajar
siti hajar abu bakar

ayat ajar :
'taklonggg niyyyy !!'

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

***************************************
++++++++++++++++++++++++++++++

****************************************

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

awesome !
thanx guys for being my very bestgirls ever :)
nextweek kita mula struggle for final kay
__________________________________

sampai sini saja aku tulis untuk entri kali ini
mengantuk
letih
tapi gembira sangat-sangat
__________________________________

goodbye kindly readers
assalamualaikum


0 comments: